Det är jobbigt.....

.....att vara utan Internet. Och eftersom jag inte fått det än så passar jag på att önska er alla en riktigt trevlig helg. Vad ska ni göra då?
*Jag ska titta på let´s dance. Vem vinner? Inte en aning och egentligen spelar det ingen roll. De är sååå duktiga båda två.
*Jag ska gratta Lilla O som fyller 18 (alltså Lotta, jag kommer).
*Jag ska till Slottsbron och äta massor med god Thailändsk mat. Kom ni också vetja.
*Hämta en pion.
*Hälsa på mor o Allan.
* Det var något mer också men det har jag glömt.
Mellan varven ska jag läsa läxor (aj vad jag ligger efter nu) och plantera om mina pelargoner. Hoppas jag har bättre tur än Pillargontanten. Mina har inte frusit men de kan ju dö ändå. Änglatrumpeten ska få lite ny jord och börja vattnas också.

Verkar bli en bra helg.

  Impecta Fröhandel: Pelargon - 'Blueberry Ripple' Thompson & Morgan: Pelargon - 'Maverick Star F1 hybrid'  
Några av mina vackra pelargoner. Hoppas de tar sig igen

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Kul! Välkommen!

2010-03-26 @ 19:23:28
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fullt schema alltså, men det mesta verkade ju kul..eller nja...läxorna lät sådär:)

2010-03-27 @ 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu