Onsdag igen

Här kommer det lovade receptet på köttfärsbiffar:
500g köttfärs                
1/2 stor lök
1 ägg
1/2 dl grädde
2 tsk dijonsenap
1 tsk torkad oregano
1 tsk torkad basilika
1 tsk salt
1 krm köttfärskrydda
1 krm grovmalen svartpeppar
(jag använde färska örtkryddor och ingen köttfärskrydda. Hade inte) Blanda allt och stek i smör.
Servera till löksås och blomkålsmos. Mmmmmmmm

Imorgon ska jag till Örebro så det blir en lång dag, och bra dag hoppas och tror jag. Det har varit en del att läsa och den ena boken har jag inte fått tag på. Det är tråkigt men det löser sig. Jag får väl föra anteckningarn i gruppen så har jag ändå dragit mitt strå till stacken.

Ems börjar dansa i dag så henne ska jag hämta i stan efter 21.00 så jag får sätta mig o läsa lite nu. Ha en bra kväll så hörs vi i morgon.

Hej

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Gött det lät.

2009-09-09 @ 21:58:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu