Torsdag

Dagen i Örebro har varit mycket bra och givande. Vi har fått mer uppgifter och ibland känner jag att man ska göra en massa för att krysta fram något. Om man kunde få göra sina uppgifter och hinna reflektera lite innan man lämnar in. Vi fick en bra föreläsning med efterföljande diskussion tillsammans med andra specialpedagoger, som jobbar i skolan som "traditionella" specialpedagoger, och rektorer. Mycker bra och lärorik diskussion. Fick t o m ett och annat uppslag på examensarbetet som ska göras om tre år!!!! Jag hinner säkert ändra mig men, tanken finns.

Ems är hemma och är sjuk idag o sonen kommer hem med en hundvalp idag. Nej, han har inte skaffat någon han o tjejen är hundvakt till Viggen.

Nu ska jag åka in till Örebro o äta en bit. Kina kanske eller.....? Jag vet inte än.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Hälsa Ems, att hon ska krya på sig :O) Vi kommer att sakna henne under helgen annars...

Partyt på lördag, får jag hoppa över, hade varit roligt!

Vi ses!

2009-10-09 @ 06:01:48
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu