Lite mera gjort

Efter en god natts sömn vaknade jag skittrött. Jag trasslade mig väl upp ändå för att gå ut o plocka mossa, sen som vanligt. Efter en god frukost med en klädd stake o lite korsord så strök jag lite dukar o gardiner så nu har köket fått sitt adventspynt iallafall. Men jag saknar snön.


Dags att fortsätta mitt pyntande. Jag ska även rensa skräp som ska kastas tänkte jag. Storrensning alltså. Nu skiner solen också o då ser jag hur fönstrena ser ut. Betala räkningar ska jag också göra och ........


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Betala räkningar..... Asch det tar jag en annan dag :O)

Du har en Award att hämta i min blogg!

2009-11-29 @ 18:36:06
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Räkningarna tar Janne!!

2009-11-30 @ 14:48:16
URL: http://erikaostberg.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Va fint du har gjort!

2009-11-30 @ 19:52:58
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: varmlandslars

Gôtt att du löser korsord ! Själv är jag................enorm ! Köper aftonbladets och exressens bilagor på måndag och har löst färdigt allt, inklusive dom svåra, senast torsdag morgon ! Dock inte sudoko, finns nå´t där som kallas siffror, å dom ä inte roliga ! Korsord är hjärnans recond ! Ha´t

2009-12-07 @ 09:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu