Inte mycket gjort

Igår var det ju bowlingkväll med arbetskamraterna. Förträff hos R-M (det är nästan det roligaste på hela kvällen)Bowling (ännu roligare) (jag blev delad 1), kinamat, öl, vin, glögg, cider o nån j-la drink med red bull i. Efter maten var vi några som gick vidare till nästa ställe medan andra, förnuftiga människor gick hem och tog natten. Det var iallafall en mycket trevlig kväll.

Efter att jag vaktnat till mig i morse så tog jag bussen hem. (Tack för att jag fick sova hos er Annzingen). Har sedan tagit fram stjärnor o stakar men orkade inget mer. Tar tag i det i morgon. Nu tar jag natten.
Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu