Mat igen!!!!!

Jag känner att mina inlägg handlar oftare och oftare om mat. Det kan faktiskt bero på att jag mer aktivt letar efter bra och goda recept. M hittade ett som jag provat nu ikväll. Gott men inte speciellt nyttigt.  Per Mobergs fisksoppa. Kolla i torsdagens NWT.


Den här helgen har jag Tilda hos mig. Promenaderna är sköna men hon är inte glad i andra hundar o katter, men det funkar helt ok. Hon sover under mitt täcke och idag har hon badat i badkaret.
   Hade inte R tagit upp henne hade hon stått där än.

Ha en trevlig kväll
/S

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken mysig lite krabat!

Jag skulle aldrig få mina att bada i badkaret kan jag lugnt säga!

Här tittar vi, eller alla de andra, Stora och Lilla O och E på melodifestival, jag orkar inte :O)

Ha det bra!

2009-03-07 @ 21:27:03
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Ja, vi har varit på IKEA. Jösses vad vi har handlat och jösses vad vi har skruvat!! Men nu är det fint.

Jag väntar på att stjärnan skall tändas så vi får gå på bio. Jag skall mana på dig...HIHI! Just nu behöver jag någon som manar på mig!!!

Kram!

2009-03-08 @ 19:21:58
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Annzingen

Hejsan!!

Har försökt nå dig idag men du har varit utom räckvidd. Du skulle ju komma till mig i morgon bitti men eftersom det blev omöjligt att åka till

S-holm på onsd. Tågtider som inte passade så att vi skulle hinna i tid till Arlanda där konferensen är på onsd morgon. Så vi åker till S-holm redan i morgon tisd. därför kan vi inte träffas i morgon bitti som tänkt. Mikael skulle medd dig sa han när jag ringde vid 20-tiden. Kram så hörs vi i slutet av veckan för att boka en ny tid.

2009-03-09 @ 20:47:10
URL: http://annzingen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den hunden är en riktig goding:)

2009-03-10 @ 11:43:01
URL: http://catdeliuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu