Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse och det är ju himla kul. Motiveringen lyder;Tonårsmamma med fötterna på jorden! Det gör att jag känner mig stolt och  motiverad att fortsätta blogga ett tag till för uppenbarligen är det så att det finns en del som är intresserade av att läsa vad jag skriver. Kul. Tack Lotta. Och naturligtvis får du en tillbaka för även om jag inte kommenterar varje dag så läser jag.


Så var det min tur att dela ut utmärkelser. Det blir de som jag har länkat till för det är de bloggar jag läser och är intresserad av.
Annzingen-Tack för att du finns. Du är en fantastisk människa som stöttar både på jobbet och annars.
Emma-Till min älskade dotter som är så otroligt duktig och flitig och framförallt empatisk och omtänksam. Kram
Erika-Tack för all peppning när det börjar gå tungt o för kuliga bloggar.
Linda-Min bäste vän. Tack för att du finns (ska kanske tack mor o far din). Finns alltid till. Kram
Lotta-Inspirerande och intressanta bloggar. Alltid kul att läsa.
Marie J-Min träningsmorot. Tack för att du drar med mig ut och för dina kuliga bloggar.
Robin-Till min älskade son som kämpar o kämpar o är jätteduktig. Även han empatisk o omtänksam. Kram
Singelpappan-Kämpa på o krama Ellen.

Det är svårt att sätta ord på det men ni är värda denna utmärkelse allihopa.
Kram allaNu är det er tur att skicka till 8 andra bloggare/bloggar ni gillar.


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Tack, vad du är gullig.

Skall nog också nominrea lite bloggar.

Får se om du blir nominerad då......:)

2009-01-22 @ 15:09:47
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Tack för utmärkelsen.

2009-01-23 @ 19:09:48
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu