Äntligen

Nu har vi köpt oss ett hus i Grums och sålt vårt hus i Borgvik. Med äntligen menar jag egentligen inte att komma bort från Borgvik utan äntligen är affärerna klara. Det har gått vansinnigt fort med en fruktansvärt jobbig budgivning på huset i Grums. Hur som helst så är det nu klart och flyttningarna sker i Mars. Borgvikingarna kommer att få himla trevliga grannar, det kan jag nog lova.

Ett annat äntligen är naturligtvis att det är fredag och två dagar kvar att jobba innan jullov på 2 1/2 vecka. Det är som du skriver Erika, nu är det bra att vara lärare. Det är det för övrigt annars också.

Hur ser den här helgen ut då? Granen ska kläs, jag tror med hjälp av Ems o ev. Lilla O, pepparkakor ska bakas, knäck ska göras, sill, både vanlig och vegetarisk, ska läggas in och..... vad ska man göra mer så här nära jul? Städa har vi ju för hundan gjort i flera veckor nu. Ja jag hittar nog på något.


Ha en trevlig fredagkväll

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Är det så att du är städsugen, så finns ett väldigt förfallet hus i Näs, som du kan gå lös på :O)

Grattis förresten till husköp och försäljning!

Jätteroligt!

2009-12-18 @ 18:09:42
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/
Postat av: Carina Ericsson

Grattis vad kul. måste ha gått rysligt fort. Säga samma som föregående talare, du får gärna komma hem till mig o städa. Här finns ingen energi alls. har lite smått panik över jul men men vem har dött av damm råttor?. Kram

2009-12-18 @ 18:13:19
Postat av: Erika

Men berätta vart ska ni flytta och vem flyttar hit!!

2009-12-19 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu