PUH

Registreringen är nu klar och jag är återigen en student men denna gång inte på distans. Jag har örjat runt på Örebros universitet några timmar och fått en massa bra-att-ha-saker!!!!! Nästan svultit ihjäl, letat, hittat mm mm. En spännande men lite rörig dag. Jag är mycket glad för att jag kan universitet-regler lite innan (ofta är de lika på fler håll) för en del saker faller sig naturligt som att alla salar som börjar på 1 ligger på första våningen tex. Var går man med sina frågor är en annan. Hur registrerar man sig både där o på datorn mm mm. Alla de nya studenterna hade panik i ögonen när de gick hem. (Har jag också sett ut så tro en gång i tiden? Troligen)


Här är iallafall en bild på bibliotekshuset där även aulan och ett kafé ligger.
Kul ska det bli men nu ser jag fram mot en lugnare dag i Årjäng i morgon.
Hej på er


Kommentarer
Postat av: marie

hej vad kul med lite pluggande igen, hoppas du får något tillbaka för allt slit du gör..saknar att blogga så kanske kommer det en ny blogg snart..

2009-08-26 @ 20:35:42
Postat av: Sussilusen

Jag ser fram mot det. Hör av dig med ny adress

2009-08-26 @ 20:54:54
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

KUL!!!!!!

2009-08-26 @ 21:43:47
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Isa

Du låter ändå ganska lugn tycker jag. Men alltid lite rörigt i början som sagt... :)



Tycker du det känns sorgligt att jag ska åka? :(

Nej nej, inte säga så. Jag intalar mig att det inte finns något som helst sorgligt i det här. London är nära. Ni kan ju komma och hälsa på? ;)

2009-08-26 @ 23:21:40
URL: http://tittahonbloggar.blogg.se/
Postat av: ErikaÖ

Jag börjar mitt den 8/9...

Gruvar lite!!!

2009-08-27 @ 09:09:56
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu