Kräftskiva

Då var den årliga kräftskivan avklarad. Det var både kul och gott och det sköttes snyggt. Jag var lagomt på snusen när jag gick o la mig strax före 12 men mår ändå lite illa idag. Rödvin o magkatarr kanske. Däremot såg festplatsen ut som ett riktigt sjöslag när jag kom ut i morse. Det blåste rejält och det låg både parasoller och partytält (vårat nu trasiga) upp och ner ute i vägen men nu är det städat o snyggt igen.


Idag blir det troligen en tur till Nysäter på Mârten för att inhandla lite bra-att-ha-saker.

Ha en bra dag

Uppdatering: 10 kr-bra-att-ha-grejer (synålar, servetter, bakplåtspapper), rökt sikfilé, 5 påsar gott-på-fil-kärnor och nötter och bröd. Det blev skörden från mârten.


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

kul va de...

2009-08-29 @ 12:29:00
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu