Full fart

Ja då har arbetsveckan dragit igång på allvar och jag är inne på min tredje arbetsdag. Det känns helt ok och jag sitter med massor av planering och pappersarbete och trivs kanon.
Igår åkte jag, Ems och lilla O till Skoghallsparken och tittade på Jan Bylund. Han är för jävla bra. Han gör narr av sig själv, och även andra, och man skrattar så tårarna trillar. Gratis var det också.
Jag vet inte när jag kan åka hem idag men det får iallafall bli en promenad så jag får rensa tankarna lite (och lite motion kanske).

Hoppas ni andra också har en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Va roligt att ni hade det bra i Skoghallsoarken :O)

Tur han har "svärföräldrar" som hittar på lite kul grejer, vi kommer ingenstans :O)

Ha det gott!

2009-08-13 @ 13:21:23
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Härligt med vardag igen!!!

2009-08-13 @ 17:01:46
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu