Usch o fy o lite bra

Idag har det varit en jobbig dag. Jag vaknade tidigt ca 7.15 och gick upp en halvtimma senare. Kände mig pigg. Tog en sväng till grannarnas djur (är djurvakt) och kollade läget innan jag satte mig o åt frukost och gick igenom tidningen. Började på min uppsats som ska vara inne i mitten av maj så jag var ute igod tid. Sedan började jag greja lite ute. Klippte äppelträdet (för sent, jag vet) och donade lite. Sen tog alla krafter slut. Bläää. Just nu tycker jag bara att jag äter o äter. Det går inget bra detta :(

Thumbnail


Efter att jag sovit en stund på soffan skulle jag ta tag i mitt liv igen men det går inte.

För övrigt har jag planterat lite, krattat lite och tvättat. Deklarationen är klar och det gick bra för oss alla fyra. Skönt. Tråkigt bara att pengarna kommer till midsommar. Jag behöver dem nuuuu.
Ha dä bra

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det blir nog bra, ska du se, vi har ju en härlig pelargonsommar att se fram emot, och alla behöver vi äta :O)

Jag sådde mina luktärtor igår... ch fick nya pelargoner idag... Mer har inte jag lyckats åstadkomma... Jo ätit, givetvis!

2009-04-15 @ 21:49:59
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

jag är också trött, vårtrött?

2009-04-17 @ 22:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu