Lördag

Ja, så var påsklovet slut. Jag har hunnit en hel del men inte riktigt så mycket jag hade tänkt mig.  Det kvittar, jag har haft det skönt iallafall. Man vänjer sig väldigt fort med att vara ledig.
Efter en mental dipp så har jag hämtat upp mig och ska greja lite idag lite ute o lite inne.

Det är dags för lite hiss o diss.
Dissen ger jag till vägverket. Ja, men herregud hur Värmskogsvägen ser ut (och känns). Är det verkligen tillåtet, det undrar jag. Spara in pengarna till Lisseberg. Åk till Värmskog tur o retur istället.

Hissen ger jag till dig Sunlinda (och din familj). Det är inte så mycket att säga om det. Du bara finns där utan krusiduller. Kram.



Ems var till allergicentrum igår och på väggen där sitter lappar med barns funderingar på. Jag ska försöka lägga in dem här lite då o då för en del är riktigt bra. Här kommer den första:
En svärmor är staffet man får för att man gifter sig med nån man inte känner.
Pål 7 år

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller absolut med om dissen! Man får en lätt omskakning varje dag man åker till och från jobbet :O(

Nu ska jag ställa ut mina pelargoner :O)



Kram!

2009-04-18 @ 08:59:21
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sunlinda

Tack själv! En bättre granne och vän får man önska sig. Å mina barn kommer nog att besöka dig måååånga gånger under sommaren, nu när båda "hittar" vägen 0). Åh du, det blir mååånga o lååånga vinkvällar i sommar!!!!

Kram Sunlinda

2009-04-18 @ 10:23:24
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag skulle ta bort blomman, men tycker du den är fin kan du ju låta den sitta ett tag :O) Den tar en del kraft och näring från plantan, och tanken är ju att du ska toppa sticklingen när den blivit lite större för att få den att grena ut sig :O)

2009-04-18 @ 18:13:58
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: marie

skönt att du provade att springa och att det gick bra! jag tror att vi anmälde ett lag från jobbet till vårruset så jag kommer att vara med ska försöka komma i form så jag orkar springa.. Hoppas ni har det gott i borgvik nu. Är du sugen på att gå ut i karlstad den 24 så vore det kul tycker jag?

2009-04-18 @ 19:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu