Hej igen

Nu har jag haft en vecka med mina elever och det har gått förvånandsvärd smidigt. Kan det bero på att jag börjar få lite mer rutin och vet vad jag vill? Jag tror det.
Det är iallafall himla kul och nu känns det nästan som om jag har jobbat i flera veckor.


I morgon ska jag börja träna i badhuset och det blir en dag i veckan + att jag har som mål varje vecka att gå/löpa/stavgång minst 200 minuter + att jag ska ta 10 000 steg/dag. Gör jag detta utan att känna stress så är jag så himla nöjd.


I lördags var familjen (mamma, pappa och ett barn!!) till Nysätersmarten. Problemet är bara att det är till helgen. Då åkte vi och åt pizza istället!!!!!! Hur bra är det då? Men det var gott.

Nu ska jag gå och duscha och göra lite läxor för kursen som börjar den 3:e.

Tack å hej från mej

Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Marknad en helg för tidigt.... Klant!!!!

Visst tar vi lite kaffesnack snart! Och du, inte glömde jag Börsen!!!! Aldrig....

Vi ses i badhuset i morgon!

//Sunlinda

2008-08-25 @ 20:00:42
Postat av: Sussilusen

Det gör vi och du, jag trodde aldrig att du skulle glömma Börsen. Det var inte på allvar.

2008-08-25 @ 21:45:29
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Sunlinda

Hallå!!!!!

2008-08-31 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu