Jag har ett val

Nu är jag på semester till Mallorca och njuter för fullt. Massor med god mat o dryck o inte lika mycket motion som normalt. Då har jag två val. Endera försöker jag tänka på vad jag äter o dricker o hur mycket jag rör mig o håller min vikt. Jag gick ju ändå ner 3,5 kg innan resan. Eller också äter o dricker jag det jag vill utan dåligt samvete, riskerar att gå upp mina 3,5 kg o tar tag i det igen när jag kommer hem. Gissa vad jag valt!!!!!! Naturligtvis det senare tyvärr med ett undantag, jag har lite dåligt samvete. Det gick ju så bra att gå ner o nu förstör jag alltihop. Fy skärpning. Gick det så lätt att gå ner så går det väl igen eller hur? Nu ska jag njuta av min semester så kör vi racet fr.o.m. torsdag. Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu