Sammanställning 2013

Jag tycker ibland att det är kul att gå tillbaka och läsa det jag skrivit tidigare därför tänkte jag göra en sammanfattning av 2013 så jag kan läsa den 2014 i dec.
 
Under året blev min blogg en må-bra-blogg. Vikten gick upp och den gick ner för att gå upp igen och samma mönster följde även mat och motion. Jag började med PT och viktväktarna och löste 3 månader på njoy. Konstigt hur det följs åt alltså med vikt, motion och matintag. Jag nådde i alla fall mitt motionsmål att springa hela elljusspåret runt. Yes.
Båda barnen flyttade (igen) och jag konstaterade att vi i mars bott i Grums i 3 år. Oj vad tiden går fort. Som vanligt var vi på Sandgrundsudden och kollade på Starboys och som vanligt åkte alla 6 utomlands. I år bar det iväg till Side i augusti. Tre av familjemedlemmarna tog en sväng till utomlands dom. Två till Gran Canaria och en till Thailand på praktik. Vi var på kortsemester till Malmön och jag var på två veckors teckenspråkskurs i Leksand. Jag var med två loppor och deras mamma på en heldag i stan. Det får bli en tradition tycker jag. Jag började även att hjälpa till på Djurskyddet i Karlstad.
I övrigt fortsatte jag att baka och må bra. Jag har gjort Värmlandskorv och börjat sticka och virka igen. Min axel har spökat ordentligt och hösten har gått i förkylningens tecken. I februari började jag mitt nya fantastiska arbete och i maj fick jag min lärarlegitimation och i augusti började en annan familjemedlem att läsa på universitet medan en annan passade på att byta jobb.
Vi avslutade året med en mild och regnig vinter och en helt underbar uppesittarkväll med bästa familjen.
 
2013 har varit ett bra år och jag tror att 2014 blir minst ett lika bra år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu