Och så var vi där igen

Nu är det höst. Jo då det är mörkare, svalare, regnigare o man är tillbaka på jobbet o ska snart ta en vecka utomlands. Men det är inte detta som gör att jag konstaterar att det är höst. Känslan av feber o ont i halsen o nysningar som man vet kommer att sitta i heeeela hösten o en bit in på vintern.....samma varje år. Det spelar liksom ingen roll hur gärna jag vill träna så går det ju inte. Mina löprutiner försvann som en nysning. Skit, o jag som är så motiverad. 
Trots bristen på motion nu på sista tiden så har jag iallafall gått ner 3,1 kg men i morgon är det vägdag o då kanske jag gått upp ett halvkilo igen det vet man inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu