Tillbakablick och julklappar

Jag har roat mig med att gå tillbaka och läst i november de andra åren jag haft min blogg. Sammanfattningsvis kan jag konstatera att jag har landat och är framme. Ingenstans mer att sträva varken utbildningsmässigt, jobbmässigt eller boendemässigt eller nåtannatmässigt. Sen kan man väl ha drömmar men det är inget som stressar mig. 
Just nu är det julklappar som tar upp min tankeverksamhet. En del är inköpta, andra är planerade och en del har jag ingen aning om. Men vad ska jag önska mig då? Just nu har jag ingen aning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu