Fort fort fort

Oj vad fort allt går tycker jag. Båda barna har skaffat nya lägenheter och ska flytta inom kort, säkert samtidigt också. Den ena flyttar till Norrstrand och den andra flyttar till Hammarö. Jo jo. Nåt annat som gått fort också är vår tid i Grums. I fredags slog det mig att vi bott här i tre år. Oj oj.
Jag har arbetat på min nya arbetsplats i en och en halv månad och trivs fantastiskt bra. Den tiden har också gått fort. Vissa saker lär jag mig relativt snabbt och vissa saker känns som jag är helt hopplös på. Hur som helst ska jag nog lära mig så småningom.
På fredag tänke jag åka och hälsa på i skolan (Sparnäs). Jag skulle även vilja åka till Långserud och jättegärna till Årjäng men hur i himmelsens namn ska jag hinna det???
Resan till värmen är bokad men vi funderar på att ta en tur till kusten i sommar också. Får kolla in Billerudsstugorna. Grebbestad eller Smögen kanske. Jag hoppas, hoppas att det blir två veckor i Dalarna för min del också. Teckenkurs på Västanviks folkhögskola.  
Nej nu ska jag titta lite på hockey......eller nåt.
Hej

Kommentarer
Postat av: Erika

Gött att du mår bra!!

2013-03-17 @ 21:52:32
Postat av: Marie

Hammarö vilket toppen ställe !!!

2013-04-06 @ 08:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu