Höstrusk

Jag har tidigare verkligen hatat hösten men det gör jag inte längre. Det är ju inte så att jag älskar att det regnar så himla mycket men mysfaktorn är på topp. Jag har idag varit på höstmarknad här i Grums o tog en sväng in på Beatas o köpte mig lite kläder. Bra erbjudande idag o i morrn. Ikväll kommer Robin o Martina. Då ska vi äta tacobuffe vilket var väldigt längesedan. Tänd brasa o många levande ljus.
För övrigt har familjen köpt sig en ny bil o den här gången är det varken jag eller Robin som köpt den.

Ha en skön helg mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu