Omtumlande vecka

En omtumlande vecka är inte till ända riktigt än. Definitivt inte. Den tar slut först på söndag kväll efter att vi varit på grannyran på torget i Karlstad. det märkliga är att andra har varit mer hispiga än jag över beskedet men det kommer väl kanske. Vi vet ju inte så mycket än.
På jobbet har det gått trögt och veckan har varit lååång. Jag tror dessutom att jag tål våren sämre och sämre.
Jag har blivit godkänt för att gå upp på ventilering och det var sk-tskönt rent sagt. Nu är det stora mandomsprovet kvar och det sker 1/6 tror jag. Inte heller det är jag nervös för men det kommer väl det också.
Nu är det iallafall helg och den ska jag njuta av.


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Mycket nu va!!

2012-05-11 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu