I dag kom jag igång....

....och det behövdes mer än väl. Jag fick jättemycket gjort på mitt examensarbete men till slut sa det stopp....efter 6 timmar. Då tog jag en promenad på 1 1/2 timme och var sen sugen på att skriva lite till. Knäppt. Hur som helst så lägger jag ner skrivandet för idag och tar tag i tvätten istället.

Vår gamling har varit ute i solen idag. Det är inte så mycket fart i honom längre men har verkar må bra ändå. Han fyller ju ändå 10 i sommar.

Jag kan sammanfatta helgen som lugn och skön och att våren är här. Hur har er helg varit


Han ligger och sover så gott i solen


Kommentarer
Postat av: Erikaö

Härligt att få det gjort!

2012-03-18 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu