Skitprat

Om man bor på en mindre ort är det så då att man får finna sig i att man pratar skit om andra och andra pratar skit om en, bakom ryggen, och att man sedan ändå kan umgås som bästa vänner?
Jag menar inte att jag inte pratar skit för det gör jag men på en annan nivå än tidigare. Jag har fått mig min läxa och önskar att andra också kunde få sin.
Ett tanke från mig: Om du pratar skit om andra så kan du räkna med att andra pratar skit om dig oavsett om ni är vänner eller inte. Vilka pratar du skit om? Vem pratar skit om mig? Jag ser det runtomkring mig hela tiden.
Ha en skitbra dag alla mina vänner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick mig en läxa för flera år sedan sen dess har jag försökt att tänka mig för och hålla mina åsikter för mig själv! Ibland är det svårt dock :-) ha en skitbra dag!

2012-07-20 @ 11:12:02
Postat av: Veronica

Att prata om nån på ett nedtryckande sätt tycker jag är riktigt illa, att säga saker om nån som man också kan säga till den det handlar om är okej. Fast jag måste nog säga att jag sällan finner lust att prata om andra och dom få gånger jag umgås med nån så finns det så mycket annat att prata om än hur nån är, gör, gjort osv..

Vad folk säger om mej? Om det kan jag inte bry mej mindre om!! Ingen är den andre lik och kan man inte ta det så blir det inte lätt, för vem kan vara till lags för alla?

Jag tycker du är en mycket trevlig prick. Fel gör vi allihop och endast vi själva kan göra nåt åt dom.

2012-07-21 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu