Semester ???

Vad är definitionen av begreppet semester? Jag skulle vilja påstå att det är olika för oss alla. Min definition lyder som följer: jag sover tills jag vaknar utan larm fler dagar i veckan än två även om det skulle råka vara tidigt, tar en långpromenad o sen......ja vad gör jag sen i detta regnväder? Tvättar, städar, bakar o lagar mat? Trädgården kanske får sitt? Nja fast bara om jag vill. Det händer att jag till och med sitter med jobbet lite grann men bara för att jag tycker om det o jag kan lägga av när jag vill. Fast jag måste erkänna att jag har lite långtråkigt emellanåt. Vad är andras definition av semester tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu