Sköt om er

och var rädda om er. Ta till vara på det liv ni har.
Ville bara säga det.

I övrigt knallar livet på och det är väl ganska likt sig. Jag jobbar och studerar och har nu kommit ytterligare ett steg till mot.....jag inte vet jag. Hur som helst så lämnar oss Emma nu i början på februari. Då flyttar hon hemifrån. Hon har köpt en lägenhet på Råtorp. Och jag vet att när våren kommer så börjar även Robin titta sig omkring efter eget boende...igen.
Jag kommer att sakna dom oerhört men men.

Nu blir det lite läsa, lite skriva och idrottgala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu