Nu så....

....är det fredag. Jag ligger å soffan och tittar på inspelat skidskytte eller skitskytte. Usch vad dåligt det går.
Nu ska jag vila lite sen blir det att..... ja vad ska jag välja; skriva (måste) eller städa o tvätt (behövligt). Tja, under helgen hinner jag nog både och.
Kanske ska prova Erikas avocadosoppa ikväll. Ska nog överhuvudtaget börja äta mer soppa. Det är ju riktigt gott, gärna med nybakat bröd mmm. Jaha då kanske jag ska baka tills ikväll då istället.
Vad gör man egentligen en fredagseftermiddag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu