Söndag helt enkelt

Nu är det söndag igen och jag är så fruktansvärt trött. Det hjälper inte att sova ja föresten jag orkar inte ens sova. Inte ens fast jag tog mig 2 glas av en fantastiskt gott vin i gårkväll.

 

Rekommenderas varmt


Det känns som ett slags stresssymtom trots att den värsta stressen har lagt sig. Det kanske är då tröttheten kommer ikappen liksom. Jag har iallafall under helgen beställt en resa för 6 personer till Fig Tree Bay på Cypern i september och det ska bli fantastiskt skönt. En belöning för avslutad utbildningen kanske eller en tröst för att jag inte klarade det. Ja ja åka ska vi i vilket fall och det ska bli helt underbart.

Jag önskar er alla en riktig skön söndag för det ska jag ha. Jag fortsätter fm med en kaffe hos svägerskan.
Hej på er


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Vad klarade du inte? Utbildningen??

2012-04-22 @ 16:18:43
Postat av: Sussilusen

Det vet jag inte än Erika. Provexamination 3 maj o riktig examination v21 eller 22.

2012-04-22 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu