Jamen herregud....

.....vad fort veckorna går. Nu är det helg igen, tack för det, och jag har varit dålig hela veckan. Värst var det nog på Örebrodagen men jag är fortfarande sliten. Att-göra-listan är skriven och påbörjad men det går trögt. Jag har lagt i en tvättmaskin och gjort fint på "trampen"

och på andra sidan står en lykta för att visa vägen ifall det kommer några spöken ikväll. Jag har även gjort några små påsar som dom kan få (om det nu är ikväll???).

Annars då? Ja det är ju lov till veckan men för första gången som lärare så har jag inget lov och för tillfället känns det helt ok för jag har määäängder att göra så jag räknar med att komma bra ikapp. På onsdag ska vi ha en heldagsutbildning i "skogen i skolan" eller vad det nu heter. Det ska bli kanonkul och lärorikt eftersom vi har utelektioner vid flera tillfällen inlagt på schemat. Mycket inspiration räknar jag med.

Förövrigt saknar jag mina barn. Jag ser dom aldrig numera.
Ha en skön lördag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu