Ingen att göra lista

Den här helgen blev det ingen att göra lista. Jag orkade helt enkelt inte. Min kraft är slut. Jag har tackat nej till två inbjudningar under helgen bara för att jag inte orkar. Jag sover dåligt o är mottaglig för alla varianter av förkyldningar o blir aldrig frisk. Hm, stressad??? Absolut. Rent ut sagt skitmycket på jobbet nu o två tunga o långdragna arbeten på utbildningen ska göras. Nog gnällt. Jag har kommit underfund med att jag gillar hösten. Vackert, skön luft o hög mysfaktor. Vad tycker ni? För övrigt ska dottern åka till Kanarieöarna 1 vecka nu i november. Gött för henne. Ha en skön söndag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig nu, så vi får ta vår lilla "återträff" snart!

Kram Marie

2011-10-23 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu