Barnsligt vs barnasinne

Vad är barnsligt och vad är att ha barnasinnet kvar? Att reagera som en unge när jag pratar med någon som är för mer än oss andra vs att reagera som en unge när någon talar om vilken fin handstil man har (vilket jag inte tycker själv). Jag har under veckan reagerat som ett barn på båda delarna under veckan. Märklig fundering eller hur?

Veckan har iallafall varit helt kanon. En normal skolvecka, en födelsedag med mängder av grattande, en Örebrodag som blev mycket bättre än jag trott och en lördag med Bôrgviksbesök. Kan det bli bättre? Klart det kan men det är svårslaget.


Kommentarer
Postat av: Sunlinda

Tack för kaffet och pratstunden!

2011-10-01 @ 17:28:38
URL: http://sunlinda.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Ja, du, vad är vad?

Jag funderar också....

Hoppas helgen slutar lika bra som resten av veckan :)

2011-10-01 @ 21:33:46
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu