Att göra lista

Gör ni någon att göra lista? Det gör jag. Inte för att få saker gjorda tror jag utan mer för att verkligen se vad mycket jag har gjort när dagen är slut. Ofta har jag ju inte gjort allt på listan men en hel del. Den här helgen ser listan ut så här: Städa efter renoveringen Göra fint på graven Gå på grums höstmarknad Baka matbröd Bära ner pelargonerna, änglatrumpet o annat i matkällaren Läsa den engelska boken Sen ska det väl bäddas, lagas mat o annat plock. Igår bar jag in mina blommor, rensade i rundeln o satte pingstliljelökar. Hur ser din att göra lista ut den här helgen?

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Jag har ständigt listor, hemma, på jobbet, i alla uppdrag....

Dagens lista:

Handla, bada hundar, städa verandan och gå på kalajs!

2011-10-15 @ 10:40:17
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: sussilusen

Ja min lista stöp den. Hamnade i en dispyt fick ringa polis osv men jag tar nya tag. Lite hann jag i morse ändå.

2011-10-15 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu