oj oj oj

Jag är lite kluven jag. Å ena sidan vill jag att tiden ska rusa fram så jag någongång blir färdig med min utbildning. Det räcker nu känner jag. Å andra sidan går tiden alldeles för fort o jag hinner inte bara vara. Man jag ju inte få allt o vilket jag vill eller inte så rusar tiden iväg. Bara att gilla läget. Igår skulle "gammelmormor" ha fyllt 90 år. Grattis. Vi saknar dig. Igår var jag till sjukgymnasten. En frusen axel var diagnosen. Idag åker Emma till Kanarieöarna. Ha dä gött gumman. O vet ni? Idag är det onsdag. Morrn.

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare om du vill :)

2011-11-09 @ 07:34:58
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Erika Östberg

Frozen sholder!! finns det bra träningsprogram eller?

2011-11-11 @ 10:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu