Söndag...

....och jag är "barnvakt". Han har saknat sin mamma o pappa inatt tror jag för han har varit lite orolig men det har ändå gått bra. Han har varit dåli i magen men det har också blivit mycket bättre, ja nästan bra faktiskt. "Fina" korvar är det. Jaa ni ser, det är precis som ett barn ;) Han får tom göra mer saker hos farmor än hemma, dä ni Sandra o Robin, det kan inte ni bestämma ;).

From idag ska jag köra en liten minitävling med Marie A. Hon räknar steg på jobbet och jag hänger på. Alltid en morot för att ta sina promenader.

Annars då? En grå söndag och det kommer ner nåt litet skit från luften men som sagt en promenad får det bli ändå. Jag tycker ju att det är så skönt bara jag kommer ut. Annars blir det att städa (det var längesedan), tvätt o en fototriss kanske. Fått beställning på att sy i en blixtlås i en kjol och jag har tyg som vill bli en gardin. Jodå jag har att göra idag med.

Vill också krya på mig. Har ont i halsen och hostar styggt och är sjuk men nästan bara på natten. Märkligt.

I morgon börjar min praktik igen. Yippie :)))
Här kommer lite kort på mitt barnbarn
 
Han är med när jag lagar mat och går på toa
 
Och favoritplatsen är i matrumsfönstret

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ha en skön söndag du med!

2011-03-13 @ 11:25:50
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: jan hedberg

Vacker kisse!

2011-03-13 @ 18:50:56
Postat av: Viktoria

Nu är vinnarna av smyckena från BijouterieStore uppe! Kolla om det var du som vann!

2011-03-13 @ 23:04:35
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu