Tung dag i går

Trots en prickfri besiktning, shopping med ungdomarna och att jag hittade min borttappade shoppingkasse så var dagen lite tung igår. Jag vet inte riktigt vad det var men jag känner mig som en ångvält har kört över mig, stel och eländig och deppig. "Lille" Sigge är sjuk också. Han leker en stund sen står han bara och försöker få luft. De har varit till veterinären med honom och de tyckte att de hörde ett blåsljud på hjärtat. Han ska på röntgen på onsdag. Lessen blir man.

Nåt positivt då? Jajjamensan. I måndags var jag till sjukgymnasten med min onda axel. Jag har haft ont i många år men har aldrig riktigt tagit tag i det. Har varit o gnällt hos en läkare ett par gånger men.... Så bestämde jag mig att nu räcker det. Gick till Nya vårdcentralen och det räckte. Undersökning, röntgen o sjukgymnast under en kort tid avklarat och efter tre dagars sjukgymnastik var min axel mycket bättre. Jag övar o övar och har inte haft ont sedan i måndags och glaset darrar inte så när jag lyfter det. Helt underbart.


En tanke; kan det vara sjukgymnastiken som gör att jag känner mig så mörbultad? Då är det värt det.

Idag är iallafall en bättre dag så nu ska här städas


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att nån tar tag i sakerna! Tror dom är bra på nya VC! Lycka till med sjukgymnastiken!

2011-07-02 @ 10:21:25
Postat av: Marie

Krya på dig nu, för snart kommer jag & R-M och då ska vi lyfta många glas!

Kram Marie

2011-07-02 @ 20:55:23
Postat av: Sandra

Ja,,, ledsen blir man. gråter nästan bara jag ser på honom för jag vill att allt ska vara okej. Mitt hjärtegull, min älskling.

2011-07-02 @ 21:10:04
Postat av: Sussilusen

Tänk att det var först idag jag förstod vem Marie du är. Brukar du skriva kommentarer på min blogg?

2011-07-04 @ 22:54:44
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu