Ujjamejjen.....

......vad jag har handlat i dag o jag har inte ett dugg dåligt samvete. Skulle jag få det så fick jag tipset av dottern att räkna ut ordinarie slutsumma och jämföra med det jag har betalat. Jag gjorde det för skoj skull.
Till ordinarie pris köpte jag listfärg, bok, halsband, gardinhängen, liten handväska, matlådor och naturgodis för 787kr ca . Kläder köpte jag på rean och det skulle ha kostat 2079 men jag betalade 877. Vilken jäkla bra affär eller hur? Sen tog vi en fika och kinamat när vi kom hem.
Because I`m Worth it


Klippte mig gjorde jag en annan dag

Dubbelhakorna får ni på köpet

Kommentarer
Postat av: marie

snygg frisyr, och lycka till med magen..

2011-01-13 @ 21:21:27
Postat av: marie

snygg frisyr, och lycka till med magen..

2011-01-13 @ 21:21:51
Postat av: ErikaÖ

Jättefin i håret, du passar i kort.

2011-01-14 @ 10:32:34
Postat av: Sussilusen

Tack. Till slut blev jag ganska nöjd faktiskt

2011-01-14 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu