Helgen slut

Nu är helgen slut och det har varit en lugn helg. I gårkväll var vi på Zara och åt. Jag tog en Ceasarsallad och den kan jag starkt rekommendera. Jag har aldrig ätit godare. Sen åkte vi hem och blev sittande framför tv:n och Fångarna på Fortet. Trååkigt men gott vin som jag även det rekommenderar. Elvis, The King, mmmm.


Pigg och på hugget idag iallafall. Tagit en längre promenad, städat lite, lagt om lite golv men framförallt fått in nya kyl o frys. Gött.

(Och gått ner 1.1 kg)
Nu ska jag göra nån Scampivariant.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Ja, den salladen, är helt underbar!

2011-01-23 @ 18:38:01
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Ja den ska vara god har jag hört...

2011-01-23 @ 21:37:19
Postat av: marie

roligt att du gått ner !!

2011-01-25 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu