Välkommen tillbaka Susanne

Tack så mycket. Äntligen har jag fått tillbaka tiden. Tiden att städa, bara sitta, finnas till för min familj och annat som gör livet meningsfullt. När jag satt på bussen till Örebro i torsdags för att åka in på sista lektionstillfället så tänkte jag tillbaka på de 2 1/2 åren jag har gått hittills. Har det varit värt det? Har det gett mig något varaktigt och inte bara flyktigt för stunden? Det har varit så ofantligt jobbigt ibland och jag har varit så avskärmad från livet stundvis så det har varit sjukt. Vad kom jag då fram till? Jo det har varit värt det. Det har gett mig värdefulla stunder som räcker både för stunden och för livet. Tänk vad mycket jag har lärt mig när jag tänker tillbaka på vad jag visste/kunde för snart 3 år sedan. Jag har lärt mig oerhört mycket från litteratur, både bra o dålig sådan, jag har träffat lärare med varierande kvalitéer men framförallt har jag lärt mig mycket från mina kurskamrater. Tack snälla ni för ovärdeliga (snart) 3 år.Jag har också fått den utbildning jag suktat efter och som ska bli mitt yrke i en framtid. Och jag hoppas Linda att du förstår hur oerhört tacksam jag är för ditt samtal på vår promenad för 3 år sedan. Tack




Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen:D

Fast konstigt nog lär man fylla ut den nya lediga tiden med annat, så man har häcken full ändå;D

2011-12-18 @ 11:07:15
URL: http://veronicabloggar.blogspot.com
Postat av: Erikaö

Är du helt klar med socialpedagogen nu? Grattis isf! Alla utb ger nåt. Grattis grattis!!

2011-12-18 @ 18:49:42
Postat av: Sussilusen

Nej jag har examensarbetet kvar sen är jag klar, typ i juni (specialpedagog)

2011-12-18 @ 21:06:08
URL: http://sussilusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh felstavat förstås!! Du förstod vad jag menade!! Härligt att snart vara klar! Kämpa på med ex.arbetet!!

2011-12-19 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu