Annandagen

Vaknade vid halv 6 och låg vaken ett tag, somnade om o vaknade 9.40. Inte bra för ryggen. Igår fick jag ont i halsen som bara den och kunde nästan inte svälja kvällsmaten men idag är det lite bättre. Ska dricka mycket kaffe så går det nog över.

Hur som helst har julen varit lugn och skön. Tomten kom med det han skulle och alla är nöjda. Jag har hållit mig från chokladen men druckit desto mera glögg. Min hemgjorda är slut nu så jag får nog göra en ny sats inför nästa år.

Hur ser denna dag ut då? Ja inte vet ja men en promenad blir det väl. Är inte helt kurant så det kanske inte blir så mycket mer.

Vad gör man en annandag?

God fortsättning på er


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Va du intresserad av ett rabatthäfte? Isf kommer jag på kaffe nån dag!!

2011-12-27 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu