Wow vilken dag

Rörigt i huvudet som bara den blev det fram mot eftermiddagen. Som tur var så avslutades dagen/kvällen med en kick-off som styrelsen ordnade i Naturbyn. Tävlingen avgjordes med hedern i behåll o vårt lag vann. Det var stövelkast, tangram, spika i spik, följa knåpigt snöre mm i regn o mycket skratt och det rensade hjärnan. Nu kan jag nog sova trots allt. Jag känner mig mycket tillfreds med min framtid och känner att detta kommer att bli mycket bra.

På väg till Naturbyn


Första priset. Förlorarna fick laga maten och det gjorde de med bravur o med hjälp av kocken.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Va himla bra att det verkar bli en kul arbetsplats, även om man blir lite trött i huvudet :)

Lycka till nu ;)

2011-08-09 @ 05:37:08
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Måste få komma till köket på studiebesök - hört att det är omgjort och fint?!

2011-08-09 @ 18:49:03
Postat av: ErikaÖ

På ditt jobb alltså - kanske hemma med vad vet jag!

2011-08-09 @ 18:50:01
Postat av: Marie

Kul att nya jobbet verkar bra, men jag hoppas du saknar oss lite i allafall.

2011-08-09 @ 20:51:36
Postat av: Sussilusen

Marie: Jag saknar er oerhört o jag hoppas ni får det bra där ni börjar. Vi hörs av när det lugnat sig lite. Kram

2011-08-09 @ 21:49:18
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu