Söndag igen

Ja så var det söndag igen och jobbet väntar i morgon. På jobbet går det bra även om det är mycket att göra med helt ny verksamhet, nya läroplaner, för mig en ny timplan, ny skollag förutom nya arbetskamrater, lokaler och ett helt nytt uppdrag. Vi har gått över till 40-timmarsvecka och visst saknar jag de där 5 timmarna som fattas varje vecka men jag får lära mig att handskas med det jag har.

Helgen har varit bra. På fredag var vi på 50-årskalas och det var jättetrevligt. Idag ska vi ta en sväng till sta´n.

Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2011-08-14 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu