En redi da

Idag har jag fått en del gjort. Veckorna sen jag började jobba har jag knappt varit hemma så det fanns lite att göra och jag passade på när lusten fanns där. Städat, gjort lingonsylt (liiite), två suveränt goda o lätta limpor, Emmas bars, tvättat, rensat en rabatt o en del annat pyssel.

Tyvärr känner jag mig fortfarande lite halvdålig i halsen o lite feberkänning men det är bara trötthet tror jag.

Nu ska jag äta, titta lite på tv:n o sen tar jag natta tidigt så är jag nog piggare i morgon.
Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu