En bra dag o Längtan

Idag ska jag ta med mor o morbror Allan till Esters café. Vi tar en fika o kollar runt lite i butikerna. Sen åker vi hem till mig o äter lunch. Det tycker jag är en bra dag. I morgon em kommer lilla Tilda hit o stannar till söndag. Henne har jag längtat efter. Och vet ni vad jag längtar efter mer? Måndag för då börjar jag jobba. Knäpp? Ja kanske men så är det. Jag har haft en lång ledighet o börjar ett nytt jobb. Det ska bli så himla spännande o kul. En längtan till är Kreta. Nu är passen klara o det är bara att vänta men först dagen som är idag här o nu.

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Låter som en bra dag!

2011-08-05 @ 21:23:31
Postat av: william

jobbigt att börja jobba igen;D



SV; haha man kan itne få nog av socker;D

2011-08-06 @ 16:12:09
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu