Abstinens

Idag har vi varit på Höglunda i Säffle och jobbat med läroplanen i allmännhet och matte i synnerhet. Himla kul att träffa nya "kollegor" som jag hoppas på ett fortsatt samarbete med och himla roligt att möta så mycket positivt ang Långseruds friskola, men......... jag har abstinens. Jag sitter hemma nu i min ensamhet och hade tänkt att jobba lite men jag kommer inte igång. Det är mycket kvar att göra innan öppet hus på torsdag och innan barnen kommer på måndag men nu är det stopp. Dagarna sen förra måndagen har varit mer än fullmatade så nu kanske jag skulle ta tillfället i akt att ta en skön promenad och ta tag i sjukgymnastiken (slarvmaja). Jaa det tror jag att jag gör. Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Sandra

Höglunda var skolan jag gick på... :P

2011-08-16 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu