Trött

Jag är så trött jämt. varför??? Vi har ändrat klockan och det känner jag faktiskt av. Jag är relativt morgonpigg men att gå upp 5 känns mycket jobbigare än kl 6. Dessutom hörde jag på radion eller läste i tidningen att man är trött på våren för med solen händer mycket i kroppen och det hinner vi inte riktigt med. Då blir man trött. Hoppas kroppen snart ha vänjt sig.


Just nu funderar jag mycket över min framtid. Vad ska jag göra? Min lilla grupp finns inte i höst och jag går mot nya uppdrag. Spännande tycker jag och jag ser faktiskt fram mot en förändring. Ska jag vara kvar i den åldersgrupp jag har idag eller ska jag satsa på de yngre förmågorna? ja ja, det löser sig och spännande är det.

Nu är det kvällen och jag går o lägger mig o läser lite. Natti natt


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Oj vad jag saknar dig....

Vi har å lika tankar just nu fast vi är +36,5 båda två... att det ska bli så här!!

2011-04-03 @ 09:11:27
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu