Påskhelgen..........

..........är till ända och den har varit kanon. den började med två nästan hela dagar som jag o dottern umgicks. Bla med äggpromenad. 7 rätt är för dåligt men härligt var det o mysigt. På lördagkväll var vi bjudna till kära vänner och det blev som vanligt både mycket och sent och förlorade gjorde jag också.

Söndagen botade jag mina synder heeela dagen och idag har min del (en del) av släkten varit här på lunch. Vilka skulle vi bjuda var frågan. De vi firar jul med var svaret och så blev det. Trevligt var det o gött var det.

Jag är ju ledig hela veckan o funderar på vad jag ska göra. En påhälsning på Hammarö blir det på onsdag. Trevligt. Torsdag är ju Örebrodag så då bär det av till Närke. Resten av veckan ska göra "ingenting, ingenting". Jo men bara sånt som faller mig in.

Hur har er påskhelg varit?


Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Mysigt att umgås med stora barnen.

2011-04-27 @ 08:19:38
URL: http://erikaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu