Min dag i morgon

Idag har jag firat min födelsedag som är i morgon o vilka grejer jag fick.
Ljung och xxxx att sätta i urnan ute när Dahlian har frusit. Det kommer att räcka till två urnor.


Ska det bli gött eller ska det bli gött?


Häftig växt


Det kanske blir nya vantar annars finns det säkert något annat jag behöver.


Ny stekpanna, äntligen och en vacker blomma


Är den snygg eller? Den har fått sin plats brevid öppna spisen.



Jag har fått en egen laptop. Nu får Emma ha sin för sig själv.
Tänk att jag blev så grattad. Jag är så supernöjd över min dag.
Tack, tusen tack till er alla.

Kommentarer
Postat av: marie

oj vad mycket bra grejer, ha det så gott på den stora dagen.. de va 27 du fyllde va ;-)

2010-09-26 @ 19:59:14
Postat av: Pillargontanten

Jag tänkte ju gratta dig i morgon, men säger väl grattis nu då!



Såå, många presenter!

2010-09-26 @ 20:04:24
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Sussilusen

Ja Marie det är 27 jag fyller;)

Tack för gratulationerna.

2010-09-26 @ 20:13:18
URL: http://sussilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu