Promenad, advent och lunch i skogen

Jag tog mig en promenad på fm. Där hittade jag;
     
ett hål som någon bor i, några gula kantareller finns det kvar och en massa skräp. Fy

 
Det är bäst att hålla ihop när det är kallt ute. 

    
Till min vackra adventsstake (med för stora ljus) från Living and room plockade jag en massa grejer som jag tänkt pynta med.

 
Åsså lite gott till lunch hittade jag också


Jag avslutade fm med att sätta upp världens i särklass styggaste fågelbord. Fy tusan men mat ska de få iallafall.

Nu ska jag......ja vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu