Lördag förmiddag

Nu har jag tagit en liten promenad i det vackra vädret och sitter nu och tömmer mobilen på bilder.
   
En löningslördag på Bergvik. In till IKEA för att köpa kontorsmöbler, hem och skruva ihop och dekorera väggen.
Jag är extra nöjd med den faktiskt.
       
Dörrkransen är inköpt från Living and room men jag skulle vilja ha lite rött i den.


Ett försök till stiling inför gårdagens kalas. Stilingen vet jag inte om den lyckades men kalaset var lyckat iallafall.

 
Detta har hänt på en dag. Vad fort det går. Detta ska jag följa med spänning.

Det var lite kallt på min promenad idag men så kallt tyckte jag inte att det var. Flera ställen med is.
Nu har jag ätit havergrynsgröt så nu kan jag med gott samvete lägga mig på soffan ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu