Sista dagen i maj

Jag visste att det skulle hända. I morse när jag år frukost kom jag på att jag glömt hala flaggan igår. Aj aj aj. Fort som ögat var det gjort halv 7 i morse.

När jag kom hem tog jag mig en tur till solariet men där var det kö. Hem o på med joggingskorna i stället och tog en promenad/joggingtur för att få bort lite av träningsvärken som jag drog på mig i lördags. Skönt. Jag mötte en gammal man på vägen och han konstaterade att det var så vackert med båtarna ute på sjön och det vackra vädret. Vad som var vackert mer var hans ögon. De var de vackraste jag sett tror jag.

Här kommer några kort som jag tagit denna sista majdag.

Vägen till bussen i morse var en vacker promenad

Den vita pionen har aldrig blommat tidigare men det har dillpionen.

En lite syrénkvist tog jag med hem från promenaden.

Ha en bra sista vårenkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu