Examination

I morgon ska jag till Örebro och då är det delexamination. Muntligt. Jag har ganska bra koll men behöver läsa på lite så jag vet vad jag pratar om så jag inte blir så nervös. Röd och varm blir jag oavsett men det är inget att göra åt. Jag blir alltid det när det är lite mer formellt. Annars kan jag minsann prata på utan att bli det minsta röd.

Jag behöver ju inte gå upp 04.10 i morgon heller. Det räcker om jag går upp strax före 08.00 men å andra sidan blir dagen längre istället. Jo jo man blir aldrig nöjd.


Ha en bra kväll

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

En spark i röven då, hihi



Tufft gjort, jag blir röd bara jag tänker på att göra nåt dylikt.



Ha det så trevlig det går i Örebro:)

2010-03-10 @ 20:31:48
URL: http://veronicabloggar.bloggspot.com
Postat av: Carina Ericsson

Lycka till!

kram

2010-03-10 @ 20:45:46
Postat av: Anonym

Lycka till - å du röd blir jag me!

2010-03-10 @ 21:19:25
Postat av: Jan Hedberg

Lycka till!

2010-03-10 @ 22:29:41
Postat av: Sunlinda

Lycka till. Vet att du kommer klara det galant. och lite röd färg är väl alltid trevligt istället för det vinterbleka vi alla dras med.

2010-03-11 @ 08:04:03
URL: http://sunlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu